Marketing a Xarxes Socials – Social Media
Arriba i amplia fàcilment a la teva audiència a través del màrqueting en xarxes socials
- Converteix-te en un líder d’opinió per al teu nínxol de mercat
- Estigues al corrent de les converses sobre el teu sector i de la teva empresa
- Augmenta el boca-orella de la teva empresa
PROCÉS DE DESENVOLUPAMENT EN EL MÀRQUETING EN XARXES SOCIALS
El nostre procés de gestió de màrqueting en xarxes socials assegura a la teva empresa una campanya adaptada als objectius específics del teu negoci.
DESCOBRIMENT
Aprenem sobre el negoci, la pàgina web i la competència del nostre client amb la finalitat de tenir una informació clara que pugui ser utilitzada en les altres etapes del projecte
Brief del projecte
Tenir la informació del negoci, els objectius del client i qualsevol altra informació i documentació necessària per a ser aplicades en totes les etapes del projecte.
Investigació a l’audiéncia
Utilitzem diferents eines per a identificar grandàries d’audiència sobre la base de paraules clau, interessos i factors d’influència
Auditoria Social
Crear base de referència per a actuar a nivell social-mitjana sobre la base de les dades de l’anàlisi
Anàlisi competitiva
Analitzar a la competència i a les xarxes en què estan actius. Ens basem en les paraules clau del sector en qüestió i en entrevistes amb el nostre client
ESTRATEGIA
Crear una estrategia Social Media y un plan de proyecto que describa claramente etapas de ejecución y genere objetivos de negocio medibles para perfiles creados de redes sociales y el contenido compartido
Estrategia de perfil
Documento con plan de acciones concretas para introducir cambios en los perfiles de las distintas redes
Estrategia de participación
Crear reglas para llegar a los consumidores dentro y fuera de la comunidad social del cliente. Desarrollar un plan para llegar a personas influyentes para aprovechar sus redes de distribución de contenidos
Planificacion mediciones
Generar objetivos medibles a corto y largo plazo con el fin de evaluar adecuadamente el rendimiento de la campaña
Estrategia de contenidos
Crear programación y calendario para los contenidos que serán publicados en cada red social y en cada perfil
Publicidad en redes sociales
Desarrollar un plan de publicidad y presupuesto para las redes apropiadas. Definimos objetivos cada parte del plan ya sea crecimiento de la comunidad, participación de la comunidad, generación de leads, conversiones etc.
EJECUCIÓN DE LA CAMPAÑA
Poner en práctica las recomendaciones de la estrategia de perfil y de contenido durante las diferentes fases para poder alcanzar los objetivos
Implementación de contenido
Implementar ya online las mejores acciones de estrategia de contenido y marketing en redes sociales y distribuir los contenidos a las redes apropiadas
Implementación de publicidad
Generar campañas de publicidad basadas en la estrategia publicitaria definida. Si es necesario, ajustar la estrategia con el presupuesto del cliente
Community Management
Siguiendo la estrategia antes definida, interactuar con los usuarios y personas influyentes en las redes sociales
ANÁLISIS E INFORME
Plan de presentación de informes periódicos que incluye el análisis de rendimiento de la campaña, seguimiento de objetivos y ajuste del proyecto a partir de los resultados
Informe de rendimiento mensual
Documentar el estado actual de los objetivos, métricas de campaña, tareas completadas y plan para el mes siguiente
Informe trimestral
Visión global de la campaña y ajustes en el plan del proyecto en base a los resultados obtenidos
ENS APROFITEM DE LES XARXES SOCIALS PER A ATREURE AL TEU PÚBLIC I AUGMENTAR LES VENDES
Les campanyes en xarxes socials milloren la teva posició en cercadors com Google, milloren la teva marca, venen els teus productes, atreuen trànsit al teu web i poden ajudar-te a guanyar nous clients i atendre els actuals.
Involucrar als clients en converses significatives
Les empreses no poden permetre’s el luxe de ser arrogants. En l’era de les xarxes socials, les empreses han d’estar obertes a les converses amb els seus clients. És important saber el que els agrada, la qual cosa odien i les idees fresques que puguin tenir.
Involucrar als clients en converses significatives
Les empreses no poden permetre’s el luxe de ser arrogants. En l’era de les xarxes socials, les empreses han d’estar obertes a les converses amb els seus clients. És important saber el que els agrada, la qual cosa odien i les idees fresques que puguin tenir.
Usar els mitjans socials per a proporcionar ofertes i descomptes exclusius
La gent està sempre buscant ofertes i les xarxes socials ofereix a les empreses l’oportunitat d’oferir promocions exclusives per als seus clients més fidels. No sols es pot arribar a una audiència captiva amb cada oferta, a més es pot mesurar l’èxit de la campanya.
Proveir serveis d’atenció al client de manera instantània.
Les xarxes socials permeten a les empreses afrontar de manera instantània el servei d’atenció al client. Això es pot fer directament oferint canals clars als clients per a registrar les seves queixes, inquietuds i suggeriments. També es pot fer de manera proactiva, mitjançant el control del que es diu sobre la teva marca en internet.
Posa un rostre humà a una gran empresa.
Grans corporacions poden semblar monolítiques i impersonals al públic en general. Posar un rostre humà a una empresa, pot trencar aquest mur i fer-la molt més accessible al públic en general.
ERRORS COMUNS EN EL MÀRQUETING DE XARXES SOCIALS
Les persones es connecten entre si més que mai en qualsevol xarxa social, participen en converses sobre la teva marca i el teu sector. Això poden ser una mica aclaparador i produir vertigen… No cometis els típics errors.
Fer cas omís de tot i de tots
Les xarxes socials i els blogs són dos de les activitats en línia més populars, superant a altres com l’email. El 67% dels usuaris visiten comunitats en línia i el 10% de tot el temps en internet és dedicat a xarxes socials. Es pot estar parlant de la teva marca diàriament. Prendre’s temps a escoltar és bàsic perquè tot aquest esforç i inversió es converteixi en èxit.
Creure que el màrqueting en xarxes socials és “poció màgica” barata i ràpida
Els empresaris ho volen tot (coneixement de la marca, record, boca orella, més vendes) i ho volen ràpid. El mercat digital requereix paciència i temps. No es pot accedir a una xarxa social en línia i obtenir beneficis d’ella tret que es prengui el temps adequat per a respondre a les persones adequades, connectar, compartir, construir i créixer.
Creure que qualsevol persona nascuda amb internet és capaç de dissenyar, executar i mantenir una campanya en xarxes socials
No es tracta de domini tecnològic o si vas créixer en l’era digital, sinó d’una estratègia efectiva. No hi ha una un únic mètode. Es tracta de saber si triem YouTube sobre Facebook o ens concentrem en un blog en lloc de Twitter. Qualsevol bon negoci ha de centrar-se en afegir valor perquè els seus consumidors siguin fidels i finalment comprin els teus productes o serveis.