Marketing a Xarxes Socials – Social Media

Arriba i amplia fàcilment a la teva audiència a través del màrqueting en xarxes socials

  • Converteix-te en un líder d’opinió per al teu nínxol de mercat
  • Estigues al corrent de les converses sobre el teu sector i de la teva empresa
  • Augmenta el boca-orella de la teva empresa

PROCÉS DE DESENVOLUPAMENT EN EL MÀRQUETING EN XARXES SOCIALS

El nostre procés de gestió de màrqueting en xarxes socials assegura a la teva empresa una campanya adaptada als objectius específics del teu negoci.

ENS APROFITEM DE LES XARXES SOCIALS PER A ATREURE AL TEU PÚBLIC I AUGMENTAR LES VENDES

Les campanyes en xarxes socials milloren la teva posició en cercadors com Google, milloren la teva marca, venen els teus productes, atreuen trànsit al teu web i poden ajudar-te a guanyar nous clients i atendre els actuals.

Involucrar als clients en converses significatives

Les empreses no poden permetre’s el luxe de ser arrogants. En l’era de les xarxes socials, les empreses han d’estar obertes a les converses amb els seus clients. És important saber el que els agrada, la qual cosa odien i les idees fresques que puguin tenir.

Involucrar als clients en converses significatives

Les empreses no poden permetre’s el luxe de ser arrogants. En l’era de les xarxes socials, les empreses han d’estar obertes a les converses amb els seus clients. És important saber el que els agrada, la qual cosa odien i les idees fresques que puguin tenir.

Usar els mitjans socials per a proporcionar ofertes i descomptes exclusius

La gent està sempre buscant ofertes i les xarxes socials ofereix a les empreses l’oportunitat d’oferir promocions exclusives per als seus clients més fidels. No sols es pot arribar a una audiència captiva amb cada oferta, a més es pot mesurar l’èxit de la campanya.

Proveir serveis d’atenció al client de manera instantània.

Les xarxes socials permeten a les empreses afrontar de manera instantània el servei d’atenció al client. Això es pot fer directament oferint canals clars als clients per a registrar les seves queixes, inquietuds i suggeriments. També es pot fer de manera proactiva, mitjançant el control del que es diu sobre la teva marca en internet.

Posa un rostre humà a una gran empresa.

Grans corporacions poden semblar monolítiques i impersonals al públic en general. Posar un rostre humà a una empresa, pot trencar aquest mur i fer-la molt més accessible al públic en general.

ERRORS COMUNS EN EL MÀRQUETING DE XARXES SOCIALS

Les persones es connecten entre si més que mai en qualsevol xarxa social, participen en converses sobre la teva marca i el teu sector. Això poden ser una mica aclaparador i produir vertigen… No cometis els típics errors.

Fer cas omís de tot i de tots

Les xarxes socials i els blogs són dos de les activitats en línia més populars, superant a altres com l’email. El 67% dels usuaris visiten comunitats en línia i el 10% de tot el temps en internet és dedicat a xarxes socials. Es pot estar parlant de la teva marca diàriament. Prendre’s temps a escoltar és bàsic perquè tot aquest esforç i inversió es converteixi en èxit.

Creure que el màrqueting en xarxes socials és “poció màgica” barata i ràpida

Els empresaris ho volen tot (coneixement de la marca, record, boca orella, més vendes) i ho volen ràpid. El mercat digital requereix paciència i temps. No es pot accedir a una xarxa social en línia i obtenir beneficis d’ella tret que es prengui el temps adequat per a respondre a les persones adequades, connectar, compartir, construir i créixer.

Creure que qualsevol persona nascuda amb internet és capaç de dissenyar, executar i mantenir una campanya en xarxes socials

No es tracta de domini tecnològic o si vas créixer en l’era digital, sinó d’una estratègia efectiva. No hi ha una un únic mètode. Es tracta de saber si triem YouTube sobre Facebook o ens concentrem en un blog en lloc de Twitter. Qualsevol bon negoci ha de centrar-se en afegir valor perquè els seus consumidors siguin fidels i finalment comprin els teus productes o serveis.