Botigues online Barcelona
Quants dels visitants de la teva pàgina web es converteixen en clients? Ajudarem al fet que la teva botiga online sigui la teva eina de vendes més eficaç.
Farem que l’experiència de compra dels teus clients superi les seves expectatives i recuperis ràpidament la teva inversió.
- El nostre procés de disseny de botiga en línia ajuda a augmentar les taxes de conversió en vendes.
- Utilitzem els sistemes més potents de comerç electrònic, com woocomerce i prestashop.
- El nostre sistema d’administració a la nostra botiga en línia et dona un control complet.
- Treballarem amb el teu pressupost i recursos per a crear una solució de comerç electrònic eficaç.
CARACTERÍSTICAS ESENCIALES D’UNA BOTIGA ONLINE
Productes Relacionats
Ensenyar als usuaris productes relacionats que siguin similars o complementin al producte de la pàgina que estan veient és una gran manera d’augmentar les vendes. L’ús d’aquesta característica pot influir en què els usuaris passin més temps i gastin més diners en la teva pàgina web, mostrant-los productes semblants als quals s’ha interessat en lloc d’ensenyar aleatòriament un assortiment de productes qualsevol. D’altra banda, la implementació d’accions dirigides a les xarxes socials socials en la pàgina del producte perquè els clients puguin mostrar els productes als seus amics i col·legues és una gran manera d’arribar a un públic nou. Encara que els usuaris puguin fer-ho manualment, generar botons de compartir en xarxes socials, augmenta dràsticament les possibilitats que algú comparteixi el producte en les seves xarxes socials.
Filtrat de Productes
Permetre als teus usuaris personalitzar la seva experiència de compra en línia , donant-los la capacitat de filtrar categories sobre la base de preus, popularitat, colors,etc. és una eina essencial per a qualsevol comerç en línia. Els clients no gaudeixen accedint una vegada i una altra a pàgines numerades sense fi de productes, per la qual cosa tenir una opció “Veure tots” és també una bona idea. Per a ajudar als clients interessats en un producte en una pàgina de categories, utilitzar la funció de vista prèvia ràpida ajuda a decidir si volen o no el producte sense haver de fer clic i entrar a la pàgina principal d’aquest.
Neteja Copia el text
Detalls del ProductE
És molt important proporcionar tota la informació dels productes, incloent-hi amplis detalls de manera clara i concisa. Si un client no pot trobar tota la informació sobre els productes que està buscant, pot sentir-se frustrat i no completar la seva compra. Quan productes, talles o colors estiguin fora d’estoc, cal fer que els clients puguin inscriure’s per a ser notificats quan el producte es troba disponible. D’aquesta manera evitarem que es vagin a la competència i demostrarem que ens preocupem de servir les seves necessitats.
Carro de la Compra Dinàmic
Quan un visitant afegeix un producte al seu carret de la compra, assegura’t de mostrar el carro en una finestra petita que dinàmicament augmenta amb el producte (s) que el client està afegint. D’aquesta manera l’experiència de l’usuari és suau i el client té la garantia que els seus productes s’han afegit a la cistella. A vegades, els visitants poden afegir una sèrie d’elements al seu carret de la compra sense tenir la intenció de completar efectivament la seva compra, això els permet guardar-los per a més tard decidir que fer de manera còmoda des del carret, o eliminar el producte o comprar-lo.
Confirmació de pagament
Per a molts clients pot ser un moment molt estressant fer clic en el botó de “efectuar pagament” en el procés final de pagament. Calma els seus nervis, no sols amb la visualització d’una pàgina de confirmació de pagament, sinó també mitjançant l’enviament d’un correu electrònic confirmant la recepció del seu pagament. Proporcionar als teus clients informació de seguiment una vegada que la seva comanda ha estat enviat també és bàsic perquè puguin sentir-se a gust en l’etapa final de pagament.
Opcions d’Enviament
És essencial per a qualsevol lloc de comerç electrònic amb èxit evitar l’ús d’un únic tipus d’enviament. Diferents clients voldran diferents maneres d’enviament; alguns voldran que els seus productes arribin immediatament i altres voldran pagar menys encara que l’enviament sigui més lent. Atès que el procés de compra és una inversió important de temps i esforç, dona l’opció als teus clients a calcular les despeses d’enviament directament des del seu carret de la compra abans de començar el procés de pagament.
Pàgines Suggerides
Dona als teus usuaris la flexibilitat per a buscar productes que els interessin. Si la barra de cerca suggereix resultats, aquests ajudaran a vendre més enviant trànsit a productes o categories específiques. No t’oblidis de destacar promocions, que puguin portar el trànsit a determinades parts de la teva pàgina web.
Alguns exemples de botigues en línia
Proporcionem a l’usuari missatges clars i forts anomenades a l’acció per a empènyer-los a realitzar una acció. Les interfícies d’usuari estan dissenyades de manera intuïtiva, les pàgines es carreguen ràpidament i el procés de compra és ràpid.
SOM LA MILLOR AGÈNCIA DE DISSENY WEB I MÀRQUETING DIGITAL A BARCELONA PER A CONSTRUIR UNA BOTIGA EN LÍNIA D’ÈXIT
A partir d’aquí, la teva pàgina de producte ha de respondre a qualsevol dubte que els usuaris puguin tenir i convèncer-los de fer la compra. La teva pàgina de carret de la compra ha de simplificar el procés de pagament i ha de tenir la funció d’enviar un correu electrònic de seguiment que asseguri als compradors que la transacció s’ha realitzat correctament. Tingues això en compte en planificar els diversos tipus de pàgines que té una web de comerç electrònic.
Troba la manera de fer que sigui molt senzill i atractiu per als teus clients contactar amb tu. Has de mostrar als clients la teva informació de contacte de forma ben visible, no han de perdre temps buscant en la web, això podria fer perdre una venda.
A més de la teva ubicació i número de telèfon, també pots tenir un apartat de preguntes freqüents, permetre fer i llegir comentaris i tenir testimoniatges de clients satisfets que posin en relleu el bons que són els productes de la teva botiga.
Busca oportunitats per a portar usuaris a la teva botiga en línia sempre que sigui possible. La majoria de la gent compra en línia visitant diverses pàgines web de comerç electrònic buscant un producte en particular. Lògicament, quantes més vegades un usuari visiti la teva botiga en línia, més probabilitats haurà de que faci una compra. Una gran manera d’atreure als usuaris al teu comerç electrònic és amb estratègies d’email màrqueting, és a dir enviar regularment correus electrònics anunciant l’arribada de nous productes, promocions, etc.
Si un article popular està fora d’estoc, pots utilitzar l’email màrqueting i notificar-los quan torna a estar disponible. En fer això, no sols satisfàs les seves necessitats, sinó que mostres que el teu interès va més enllà de la simple venda d’un producte. A més, aconsegueixes la seva informació de contacte per a futures campanyes d’email màrqueting i enviament de newsletters.
Crea un proceso de pago fácil, que facilite a tus visitantes a comprar tus productos sin complicaciones. Se ha demostrado que cuanto más desordenado y complicado es el pago en una tienda online, más posibilidades hay de que un cliente que estaba dispuesto a hacer una compra se vaya sin hacerla.
También es importante un proceso de pago simplificado, que tus clientes sean conscientes de los costes adicionales, tales como, tarifas de envío. Ten cuidado una tarifa cara cara puede dificultar una posible venta. Por último, muestra en tu tienda online con orgullo los símbolos de visualización de confianza como Verisign o McAfee con el fin de indicar que el proceso de pago ha sido verificado y es seguro. Con esto ayudarás a disipar los temores que clientes potenciales puedan tener al hacer compras online.
Una botiga en línia és una eina de comerç electrònic molt útil, només si funciona a la perfecció. Assegura’t que el teu pla d’allotjament o hosting és fiable i que té la capacitat de manejar futures necessitats que pugui tenir en un futur la teva pàgina web.
El teu pla d’allotjament ha de créixer amb el teu negoci i les teves comandes. Si el teu pla no és correcte i retarda enviaments o restringeix vendes potencials, és imprescindible que s’actualitzi immediatament. Un pla de hosting no adequat per a manejar la quantitat de comandes que arriben afectarà negativament la teva reputació i portarà a una segura disminució de vendes.
DISSENYAR UNA BOTIGA ONLINE EFECTIVA
Els usuaris han de saber clarament on es troben dins de la teva botiga en línia utilitzant elements com la ruta de navegació i els menús desplegables. També assegura’t d’afegir elements com un carret de la compra d’usuari constantment visible perquè sàpiga exactament el que té en ell i quant costa.
Evita un excés d’informació dins d’una àrea petita, un excés pot ser aclaparador. En una pàgina de producte posar, per exemple, imatge del producte, títol, descripció, disponibilitat, preu i productes relacionats, afegir més només distraurà als usuaris.
Ja es tracti dels teus colors, dissenys o guies d’estil, mantingues la teva marca consistent en el teu web per a no confondre als visitants del que ets com a marca. Per exemple, diferents colors per a un mateix botó que genera una anomenada a l’acció concreta (per exemple “afegir al carret”), pot causar una caiguda en les vendes perquè provoca incertesa en el client per la inconsistència del seu disseny.
Si no saps per on començar, mira a les principals webs de comerç electrònic, moltes d’ells són un bon lloc per a començar. Això es deu al fet que posen a prova els seus dissenys una vegada i una altra per a esbrinar que genera els millors resultats. Pots manllevar algunes de les seves tècniques, però òbviament, el teu web ha de vincular-se amb elements de disseny únics, com la iconografia i les imatges del teu negoci.
Cada pàgina on es requereixi una acció específica i clau d’un usuari ha de tenir un fort anomenada a l’acció que dirigeixi a l’usuari a prendre una decisió que el porti a l’assoliment de l’objectiu de la pàgina. Una anomenada a l’acció bé pot ser “Afegir al carro”, “check out”, o el més important, “Efectuar pagament”. És important que no hi hagi més d’una anomenada a l’acció per pàgina principal.
Anomenades a l’acció secundàries són bones si l’usuari no aquesta llest per a comprometre’s amb la realització de l’objectiu principal, però es col·locaran estratègicament perquè no restin valor a l’objectiu principal. Per exemple, un usuari pot estar disposat a descarregar-se una demo de prova, però no estar llest per a comprar el teu programari. De tota manera, és molt interessant mantenir-ho en la teva pàgina web durant uns quants minuts, oferint-li opcions secundàries.
BACK – END DE D’UNA BOTIGA ONLINE SÒLIDA
Un arxiu sitemap.xml indicarà totes les pàgines de la teva botiga en línia als cercadors i assegurarà que aquestes pàgines puguin ser rastrejades. Cal dir, que és complicat escriure el títol de cadascuna de les pàgines de cada producte del teu web, especialment si té milers de productes. En el seu lloc, cal crear regles per a cada producte, això ajudarà a optimitzar un gran nombre de pàgines de productes alhora. Finalment dir que has de carregar un arxiu robots.txt i que ha de ser fàcilment editable.
Si tens una web en la qual estàs constantment afegint nous continguts, és necessari tenir una manera fàcil d’agregar codi a les teves pàgines. Podria ser un codi de seguiment de Google Analytics, o un codi de programari d’optimització de la web, o qualsevol altre codi de javascript que hagi de ser inclòs.
Poder configurar unes línies de codi des d’una zona concreta de la teva pàgina web és molt útil quan el codi existent necessita lleugeres modificacions per a continuar prestant al teu negoci la funcionalitat que necessita sense haver de cridar a un desenvolupador de programari amb el que implica en temps i diners.
El tenir una visió completa de cada venda, ordre d’enviament i informació del client, et dona informació per a actualitzar, per exemple, colors de productes, grandàries i descripcions, o decidir quines categories o subcategories van a la pàgina d’inici o als menús de navegació basant-te en patrons de compra.
Neteja Copia el text