Blogs per a empreses i professionals

Els blogs ofereixen molts beneficis, la interacció amb els clients, millora en la posició en cercadors, sensació d’empresa dinàmica i amb experiència, dirigeix l’atenció de manera natural cap a productes, promocions, etc..

  • L’ànima de les pàgines web i de la interacció social són els blogs.
  • Un blog corporatiu et permeten acostar-te d’una manera més personal i pròxima als teus lectors. Posar cara a la teva empresa
  • En un blog hi ha diàlegs i es construeixen per a encoratjar-los. La gent aprecia menys els monòlegs.
  • El retorn de la inversió en un blog és alt. És una forma rendible de comunicació.
  • Són una font perfecta per a compartir en xarxes socials i incloure en l’estratègia de màrqueting en línia.

Estratègia per a un Blog: Condueix trànsit a la teva pàgina web

Un blog és un espai lliure del teu web que et permet interactuar amb els teus visitants. Permet a clients potencials familiaritzar-se naturalment amb la imatge d’una empresa en relació amb el seu sector. Si es renoven continguts i hi ha una producció regular no sols mostraràs que ets un líder d’opinió en el teu sector, sinó que les nombroses visites augmentaran el rànquing del teu web en els cercadors, amb els beneficis lògics que això implica.

Introdueix el teu negoci en el món

Probablement hi ha milions de persones que no coneixen la teva empresa tret que siguis una de la 500 companyies mes importants del món. Un blog d’empresa és un vehicle excel·lent per a presentar-te. Parla sobre els teus productes i serveis i explica que et distingeix de la competència. Però no ho facis des d’un punt de vista excessivament comercial. És essencial que un blog sigui informatiu i ofereixi al lector el que ell o ella vol. Si ofereixes als teus visitants la informació que estan buscant, probablement considera a la teva empresa com un dels líders del teu sector. Un exemple, busco en internet com fer un nus de corbata i llegeixo una articulo en el blog de de la revista FHM. Després de llegir una mica més dels seus articles, naturalment vaig començar a comprar aquesta revista. Sense màrqueting de pagament per clic, em vaig fer un consumidor que confia en el que ofereix la revista. Després vaig enviar aquest link als meus amics i col·legues (imagina l’expansió). El blog pot ser una de les manera més fàcils de crear reconeixement i lleialtat a la marca i per conseqüència generar vendes.

Fes que et considerin un expert

Si tens o iniciaràs un negoci, probablement reuniràs una gran quantitat de coneixements sobre ell. Un blog et dona l’oportunitat de demostrar aquests coneixements. D’aquesta manera, generes als teus visitants confiança en les teves capacitats i probablement els converteixes en clients. També pots parlar del teu sector, resumir les últimes notícies i sense por por, enllaçar als articles pertinents. Encara que els enviïs fos de la teva pàgina web, els visitants no oblidaran el servei que els has prestat

Dona-li personalitat a la teva empresa

Les empreses poden ser monòlits. Un blog és una eina excel·lent per a posar un rostre humà al teu negoci. Apassionats articles de treballadors fan una empresa més entusiasta i accessible; que parlin de la cultura d’empresa generen una sensació de proximitat i transparència. Com en el “món real”, la gent fa negocis amb les persones amb les quals se senten còmodes.

Coneix al teu lector

La campanyes de màrqueting amb èxit estan centrades en el client. Prova continguts en el blog per a esbrinar el que interessa als teus lectors. Els articles amb més clics d’obertura i més temps de lectura et permetran afinar el contingut del blog i el més important, quins serveis oferir. Sovint, les empreses troben que els seus lectors pertanyen a un subgrup específic (i a vegades inesperat). Parlar sobre temes relacionats per a aquest subgrup pot ser eficaç; no cal tenir por de provar amb articles arriscats. Estira sense por el que es considera “relacionat amb” amb la finalitat d’augmentar la cobertura i abast del teu blog a nous lectors.

Millora el teu rànquing en cercadors

Als cercadors normalment els agraden les mateixes coses que als usuaris d’internet. Hi ha diverses maneres en les quals un blog que està dins de la teva pàgina web pot ajudar a millorar la teva posició en els cercadors:

  • Generar contingut fresc: els cercadors presten més atenció a les pàgines web que actualitzen el seu contingut amb més freqüència i de manera regular. (Google considera un article “actualitzat” si s’afegeixen o canvien 300 paraules.)
  • Tenir contingut rellevant: el contingut més buscat i més consultat en la teva pàgina web és percebut com a rellevant per als cercadors i millora el posicionament
  • Compartir contingut: un factor important per al rànquing en cercadors és quantes pàgines web rellevants estan enllaçant el teu contingut. Intenta generar continguts prou bons com perquè uns altres puguin enllaçar-los